Klachten

RMA streeft naar een zo goed mogelijke zorgverlening en patiëntbeleving, toch kan het gebeuren dat u ergens een klacht over heeft. Als dit het geval is horen wij dat graag, zodat we de zorg van RMA kunnen verbeteren. Wij behandelen uw klacht vertrouwelijk, uw persoonlijke gegevens worden hierbij niet kenbaar gemaakt. Zodoende zal uw klacht nooit uw asielprocedure beïnvloeden.

Als u een klacht heeft over uw contact met een zorgverlener van RMA kunt u het best het gesprek aangaan met de betreffende persoon. Wanneer u dit liever niet wilt, of u komt er niet uit met de zorgverlener, dan kunt u uw klacht aan ons kenbaar maken via onderstaand formulier. Het is ook mogelijk om vragen of klachten te versturen naar info@rmasielzoekers.nl.

Wanneer u een klacht indient kunt u ervoor kiezen om uw contactgegevens achter te laten. Dit staat u vrij. Als u er voor kiest om geen telefoonnummer of e-mailadres achter te laten, kunnen wij u niet benaderen om de klacht met u door te spreken en u verder te informeren over hoe we dit in het vervolg zullen voorkomen. Indien u graag contact wilt over uw klacht, adviseren wij daarom uw contactgegevens in te vullen. U kunt er ook voor kiezen om anoniem te blijven. Wij nemen uw feedback altijd serieus en gebruiken deze om onze processen continu te verbeteren.